Vaste functies

Wij bemiddelen in vaste aanstellingen voor diverse Management Ondersteunende functiegebieden. Wij houden van snel werken, maar geloven niet in snel scoren. Ons uitgangspunt is dat de kandidaat daadwerkelijk een goede klik moet hebben met de organisatie én met de leidinggevende. Alleen dan zal de kandidaat voor langere tijd verbonden blijven aan uw organisatie. Wij kijken dan ook verder dan het cv en hechten veel waarde aan iemands instelling, uitstraling en persoonlijkheid.

Vaste functies

Een vaste aanstelling houdt in dat de kandidaat direct bij u in dienst treedt op basis van een bepaalde of onbepaalde tijd contract. Wij brengen u hier eenmalig een fee voor in rekening. Ook bestaat de mogelijkheid om voorafgaand aan een vaste aanstelling de kandidaat via ons bij uw organisatie te detacheren. Na 650 gewerkte uren kan de betreffende kandidaat zonder extra kosten overstappen naar een vast dienstverband.

Vaste functies op gebied van Management Ondersteuning

Wij bemiddelen in vaste aanstellingen voor de volgende Management Ondersteunende functiegebieden:

  • Secretaresse
  • Secretaresse RvB
  • Office Manager
  • Personal Assistant
  • Executive Assistant
  • Management Assistant
  • Young Professionals
  • HR Assistant
  • Marketing Assistant
  • Communications Assistant
  • Project Assistant
  • Project Coordinator

 

Nooit eerder een Personal Assistant of Office Manager in dienst gehad?

Dan gaan wij u stap voor stap begeleiden bij dit proces. Onze ervaring leert dat het perfecte cv vaak niet de perfecte kandidaat is. Ons doel is de zoektocht naar de juiste management ondersteuner zo goed, snel en makkelijk mogelijk voor u te maken. Op deze manier kunt u zich weer focussen op uw kerntaken.

1 – Kennismaking
Omdat de chemie tussen assistant en organisatie cruciaal is, komen wij altijd graag eerst persoonlijk kennismaken met u en uw organisatie. Zo komen we meer te weten over de business en de cultuur van uw organisatie en kunnen we horen wat uw specifieke wensen zijn. Ook praten we als het kan graag met de leidinggevende voor wie wij bemiddelen. Want een goede kennismaking is het halve werk.

2 – Opstellen profiel
Als wij een beter beeld van uw organisatie en uw wensen hebben gekregen, gaan wij direct aan de slag. Met ons ervaren team stellen wij eerst een concreet profiel op, zodat we weten naar welke professionals we op zoek moeten gaan.

3 – Zoeken
Met het heldere profiel in onze hand starten we een zorgvuldige zoektocht in ons uitgebreide netwerk van ruim 19.000 professionals en polsen we hun beschikbaarheid en interesse. Indien nodig (en wenselijk) plaatsen we de vacature ook op verschillende jobboards en social media om het bereik verder te vergroten.

4 – Voorstellen
Wanneer we kandidaten gevonden hebben van wie wij vinden dat ze qua vaardigheden én persoonlijkheid bij u passen, zullen we deze aan u voorstellen. Om u voldoende keuze te geven, maar niet te overladen met kandidaten, streven wij ernaar om drie kandidaten aan u voor te stellen.

5 – Referentiecheck
Bent u geïnteresseerd in een van de kandidaten, dan doen wij altijd nog een referentiecheck om er zeker van te zijn dat we niet voor verrassingen komen te staan. Verder bieden wij ook nog de mogelijkheid om kandidaten te laten testen.

6 – Garantie
Alle opdrachten vinden plaats op basis van ‘no cure, no pay’. Daarnaast hanteren wij een garantieperiode voor de duur van de proeftijd. Indien één van beide partijen besluit de arbeidsovereenkomst in de proeftijd te beëindigen, gaan wij kosteloos op zoek naar een nieuwe kandidaat.

7 – Evaluatie
Wij geloven in een lange-termijnrelatie met onze klanten. Na afloop van elke bemiddeling evalueren wij daarom altijd het proces zodat we van elkaar kunnen leren. Dit is prettig voor het geval er een nieuwe vacature vrijkomt in uw organisatie. We kunnen dan snel weer voor u aan de slag.

Wij hebben met deze werkwijze al succesvol vele organisaties voorzien van de juiste management ondersteuner.

Meer weten over uw mogelijkheden? Neem contact met ons op voor meer informatie en advies.