20-02-2020 vanaf vakantieadres in Costa Rica

Graag introduceer ik mijzelf. Ik ben Margriet Vellinga, geboren in Leidschendam en opgegroeid in zowel Nederland als België. Sinds 2 januari 2020 ben ik werkzaam bij VAN DER HOUWEN recruitment, waar ik ”met mijn neus in de boter ben gevallen”, want naast dat het voor mij een leuke nieuwe start is, is 2020 is ook een feestelijk jaar bij VAN DER HOUWEN recruitment: wij vieren dit jaar namelijk ons 20-jarig jubileum!

In dat kader kijken wij allemaal terug op wat wij toen deden. Precies 20 jaar geleden, maakte ik mij klaar voor een wereldreis van 9 maanden, samen met mijn ouders, broer en zusje. De brugklas deed ik reizende en dat beviel mij erg goed. Het is nog steeds een passie van mij om nieuwe culturen en werelddelen te ontdekken, ondanks dat ik helemaal op mijn plek zit in Amsterdam. Deze nieuwsgierigheid past goed bij mijn nieuwe rol als Consultant bij VAN DER HOUWEN recruitment.

In Utrecht deed ik de opleiding richting Reclame, Presentatie & Communicatie en Front Office Management. Met deze brede opleiding ben ik begonnen in de Hospitality branche. Na het aansturen van verschillende recepties op diverse locaties in het land, ben ik via een vriendin in het PA/Management Assistant vak gerold.

De afgelopen vier jaar heb ik met veel plezier gewerkt als Management Assistant. Het ontzorgen, maatwerk leveren, organiseren en het snelle schakelen past goed bij mij. “To delight the customer” daar krijg ik energie van. Als Management Assistant heb je met veel verschillende mensen te maken, met allemaal hun eigen rollen, belangen en posities. Dit maakt voor mij het vak van Management Assistant zo interessant.

Ik kwam bij VAN DER HOUWEN recruitment terecht, omdat ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging in het ondersteunende vak. Niet wetende dat mijn (bovengenoemde) competenties ook goed bij de rol van Consultant passen. Na twee maanden werkzaam te zijn in deze functie, kan ik zeggen dat VAN DER HOUWEN recruitment ook hier een goede match heeft gemaakt!