Werkwijze

Onze werkwijze

Een management ondersteuner die past bij úw organisatie

Juist omdat een management ondersteuner zo ontzettend belangrijk is voor een organisatie en een leidinggevende, gaan wij altijd zeer nauwkeurig te werk bij de zoektocht naar de kandidaat die past bij uw organisatie.

In zeven stappen vertellen wij u over onze werkwijze die al vele jaren heel veel tevreden matches heeft opgeleverd.

1 – Kennismaking
Omdat de chemie tussen assistant en organisatie cruciaal is, komen wij altijd graag eerst persoonlijk kennismaken met u en uw organisatie. Zo komen we meer te weten over de business en de cultuur van uw organisatie. En kunnen we horen wat uw specifieke wensen zijn. Ook praten we als het kan graag met de leidinggevende voor wie wij bemiddelen. Want een goede kennismaking is het halve werk.

2 – Opstellen profiel
Als wij een beter beeld van uw organisatie en uw wensen hebben gekregen, gaan wij direct aan de slag. Met ons ervaren team stellen wij eerst een concreet profiel op. Zodat we weten naar welke professionals we op zoek moeten gaan.

3 – Zoeken
Met het heldere profiel starten we een zorgvuldige zoektocht in ons uitgebreide netwerk van ruim 19.000 professionals. Indien nodig (en wenselijk) plaatsen we de vacature ook op onze eigen website, op verschillende jobboards en social media om het bereik verder te vergroten.

4 – Voorstellen
Wanneer we kandidaten gevonden hebben van wie wij vinden dat ze qua vaardigheden én persoonlijkheid bij u passen, stellen we deze aan u voor. Om u voldoende keuze te geven, maar niet te overladen met kandidaten, streven wij ernaar om drie kandidaten aan u voor te stellen.

5 – Referentiecheck
Bent u geïnteresseerd in een van de kandidaten, dan doen wij altijd nog een referentiecheck. Zo zijn we er zeker van dat we niet voor verrassingen komen te staan. Verder bieden wij ook nog de mogelijkheid om kandidaten te laten testen.

6 – Garantie
Alle opdrachten vinden plaats op basis van ‘no cure, no pay’. Daarnaast hanteren wij een garantieperiode voor de duur van de proeftijd. Indien één van beide partijen besluit de arbeidsovereenkomst in de proeftijd te beëindigen, gaan wij kosteloos op zoek naar een nieuwe kandidaat.

7 – Evaluatie
Wij geloven in een lange-termijnrelatie met onze klanten. Na afloop van elke bemiddeling evalueren wij daarom altijd het proces zodat we van elkaar kunnen leren. Dit is prettig voor het geval er een nieuwe vacature vrijkomt in uw organisatie. We kunnen dan snel weer voor u aan de slag.

De voordelen van werken met VAN DER HOUWEN recruitment

  • Een ervaren team met medewerkers uit o.a. het assistant vak zelf
  • Persoonlijke aandacht voor kandidaat en opdrachtgever
  • Duidelijke en eerlijke communicatie
  • Uitgebreid netwerk van ruim 19.000 professionals
  • We kijken verder dan het cv
  • ‘No cure, no pay’ principe
  • Groot aanbod vacatures
Meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze diensten? Neem dan vrijblijvend
contact met ons op.

“Een zeer enthousiast team, waar je hartelijk ontvangen wordt en waar iedereen persoonlijk met jou komt kennismaken! Dat werkt heel prettig, omdat het hele team jou gezien heeft! Hiermee zijn zij echt uniek en dat waardeer ik zeer! Chapeau!”

Linda Joosten