
Over ons
VAN DER HOUWEN recruitment bestaat sinds 2000 en is een landelijk opererend werving- en selectiebureau gespecialiseerd in bemiddeling, advisering en begeleiding van Assistants met HBO of WO werk- of denkniveau. Zowel voor vast dienstverband of op interim basis. Inmiddels bemiddelen we ook HR professionals. Onder onze opdrachtgevers bevinden zich veel grote internationale organisaties, maar ook startups en kleine professionele bedrijven (zowel in de profit als de non-profit sector) die voor het eerst een Personal Assistant, Office Manager of een HR professional zoeken.
Om de juiste kandidaat te vinden voor een organisatie kijken wij verder dan het cv. Persoonlijkheid en uitstraling zijn voor ons net zo belangrijk als vaardigheden en ervaring. Want uiteindelijk gaat het om de juiste klik tussen opdrachtgever en kandidaat. Dit vereist maatwerk, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor zowel onze opdrachtgevers als voor onze kandidaten. Deze werkwijze zorgt ervoor dat wij al jaren top Assistants en HR professionals bemiddelen bij zeer tevreden klanten.
Zo nu en dan krijgen wij – van ons bekende – opdrachtgevers de vraag om op zoek te gaan naar een geschikte kandidaat voor een functie die niet direct binnen ons specialisme valt. Wanneer wij deze vraag krijgen, wegen wij iedere keer zorgvuldig af of wij op dat gebied voldoende kennis en ervaring in huis hebben om deze vacature in te vullen. Functies binnen het gebied van Communicatie, Project Management vallen o.a. binnen deze categorie.