Team Van der Houwen Recruitment

Over ons

VAN DER HOUWEN recruitment is een werving- en selectiebureau gespecialiseerd in bemiddeling, advisering en begeleiding van management ondersteunend personeel. Sinds 2000 bemiddelen wij (directie)secretaresses, management assistants, personal assistants en office managers bij gerenommeerde bedrijven in zowel de profit als de non-profit sector. Onder onze opdrachtgevers bevinden zich veel grote internationale organisaties in de Randstad, maar ook startups en kleine professionele bedrijven die voor het eerst een personal assistant of office manager zoeken.

Om de juiste assistant te vinden voor een organisatie kijken wij verder dan het cv. Persoonlijkheid en uitstraling zijn voor ons net zo belangrijk als vaardigheden en ervaring. Want uiteindelijk gaat het om de juiste klik tussen opdrachtgever en assistant. Dit vereist maatwerk, kwaliteit en persoonlijke aandacht voor onze opdrachtgevers en kandidaten. Deze werkwijze zorgt ervoor dat wij al sinds 2000 top assistants bemiddelen bij zeer tevreden klanten.

Zo nu en dan krijgen wij van bekende opdrachtgevers de vraag om op zoek te gaan naar een geschikte kandidaat voor een functie die niet direct binnen ons specialisme valt. Wanneer wij deze vraag krijgen, wegen wij iedere keer zorgvuldig af of wij op dat gebied voldoende kennis en ervaring in huis hebben om deze vacature in te vullen. Functies op het gebied van Communicatie of HR vallen wat ons betreft binnen deze categorie. Wij vertrouwen erop dat we deze opdrachtgever goed genoeg kennen om deze vacature succesvol in te kunnen vullen.

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze diensten? Neem dan vrijblijvend
contact met ons op.

“Een zeer enthousiast team, waar je hartelijk ontvangen wordt en waar iedereen persoonlijk met jou komt kennismaken! Dat werkt heel prettig, omdat het hele team jou gezien heeft! Hiermee zijn zij echt uniek en dat waardeer ik zeer! Chapeau!”

Linda Joosten